zondag 15 februari 2009

Panjiayuan Curio Market

Het voelt absoluut niet vreemd om in Beijing te zijn na ruim 3 jaar, hetzelfde hotel, dezelfde friendshipstore om de hoek en de zijdemarkt. Vanochtend even wezen shoppen, het geeft gewoon een kick dat afdingen. We hebben weer heel veel leuke dingen gezien. Rond 11 uur vertrokken we naar Guilin market, gedeeltelijk zonder dak en gedeeltelijk met dak, maar alles is buiten. Deze markt is alleen in het weekeinde en er staat heel veel troep, maar ook heel veel leuke dingetjes. De sstarende blikken van bijna alle chinezen werd mij even teveel,(ik weet het ik moet er aan wennen) dus om half 1 zijn we weer richting hotel gegaan. Samen met Gabri wat gegeten bij de Mac en lekker koffie bij Starbucks. Nu zijn de mannen nog papieren aan het regelen en invullen voor de legalisatie op de ambassade. Straks wat boodschapjes en weer lekker eten, ik trek mijn warmste vest aan.


Posted by Picasa

Geen opmerkingen: