dinsdag 17 juni 2008

bericht uit China

Wow, ik heb via redthreadchina.com een brief en foto'tjes naar Jesse gestuurd, kreeg ik toch via Ann, de mevrouw die dat allemaal verstuurd in China, een update van Jesse zijn gegevens. Hij is 3 cm gegroeid en zijn voetjes zijn 1 cm gegroeid. Dit maakt het gelukkig weer allemaal wat meer werkelijkheid. We hebben nu vie die zelfde site een leuk pakket voor zijn verjaardag laten maken. Een taart, wegwerpcameraatje, snoepjes, knuffel, en weer een brief. We zijn stiknieuwsgierig of we die foto's krijgen. Ik hoop het zo!!

1 opmerking:

Edwin, Angela, Roemer en Leif zei

Hoi,

Wat geweldig dat jullie een update hebben gekregen. Wij hebben ook meteen met Ann contact opgenomen voor recente gegevens van Leif. Zij gaf aan dat ze morgen met het kindertehuis contact zal opnemen. Ik ben erg benieuwd of we iets te horen krijgen, want ik heb geen flauw idee hoe vaak het kindertehuis door het pleeggezin, waar Leif woont, geïnformeerd wordt over zijn ontwikkelingen. Woont Jesse ook in een pleeggezin of woont hij in een kindertehuis?

Groetjes,
Angela